lovet är över

Men det gör ingenting. Efter två skoldagar så är jag är ledig i morgon. Slitsamt är det alltid. Har under dessa två dagar hunnit prata om hur jag skulle kunna göra om jag sökte vidare till högskola/universitet, bokat skidresa till Romme nästa fredag och fått kläm på det där med matte igen. Jag hade det visst inom mig.
 
På bilderna har jag en ny blus på mig, det syns inte så mycket men den är av krossad sammet med silkesbandsdetaljer och transparenta trumpetärmar. Älskar't! Gick med i ett par Facebookgrupper med kläder och saker i min smak häromveckan och detta är mitt första fynd.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Så fin du är!

Svar: Åh, tack sötnos! 💜
stormatillsjagdor.blogg.se

2015-01-08 @ 21:26:29
URL: http://blub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: