queens of noice

 
 
 
Lite halvdana bilder men jag fick min lön idag och detta fick komma med hem, tillsammans med en prydnadskudde och lite småfix från H&M. Äntligen kunde jag köpa rejäla skivor på July Morning, tre stycken med två av mina favoritband!! Överlycklig. Örhängena blir nog ett par nya favoriter. 
 
Hur mår ni? Ja, jag säger ni för att det är inte bara en unik besökare om dagen på min blogg nu för tiden. Nu är jag uppe i hela fem, sex stycken!! Hurra hurra för mig! Det är kul, för att bloggen har jag ändå mest för mig själv även om jag så klart vill att någon läser den ibland också. Men jag verkar ha ett par regelbundna läsare och det gör mig superglad.  Jag är supertrött trots att jag bara har haft två lektioner i skolan idag, som alla andra måndagar. Men idag dansade vi (!!!) på idrotten och det var så underbart, särskilt för mig som har haft en enorm dansabstinens. Men nästa vecka har jag tio danspass på Let's Move uppskrivna (provveckan är nästa vecka!) och Balettakademien har dragit igång lunchdanser och det är jag ganska sugen på att göra, om det inte vore för att det krockade med mitt schema. Men men! Ingenting att göra åt.


Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

men nice!

2015-01-23 @ 12:29:48
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: