decemberstockholm

Har inte bloggat på en vecka, illa! Här får ni en bild på Stockholm, mot Gamla stan till tror jag?
 
Jag har haft fullt upp med jobb och njutning i veckan. Vädret har varit suveränt, efter jobbet har jag hängt med vänner och badat, pratar och bara varit. Så himla härligt att kunna sitta ute halva nätterna och bara må bra (bortsett från typ 100 myggbett på mina ben just nu, men det är det nog värt!)
 
I helgen har jag inte så mycket mer planerat än att fota porträttbilder åt Crescendo, en relativt ny kulturförening i stan som min syster varit med och startat upp. Just nu sitter jag dock och torkar till mig från duschen, ska ut ikväll och då är det bra att vara fräsch.


Kommentarer
Postat av: Lina

Så fint foto!

2015-07-19 @ 20:43:19
URL: http://systerkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: