stiligt sällskap

Mmmmmax följde med mig till huvudstaden idag och höll mig sällskap när jag lämnade in böcker och kameran och väntade tålmodigt på mig när jag hade min sista engelskaredovisning (går ut med ett A! HURRA!) och elevkårsmöte inför skolavslutningen imorgon. Efter det stack vi till Kungsträdgården och åt lite mat i solen, efter att typ ha sprungit vilse. Men det löste ju sig, och vi utforskade ännu mer i Gamla Stan bland gränder och kaféer. Mysigt var det. Sedan tog vi fyratåget hem till Eskilstuna.
 
Det är helt sjukt att jag slutar ettan imorgon. Året har gått så himla fort. Även om min skola inte är helt 100 alla gånger i organisation och kommunikation så trivs jag något enormt. Alla lärare frågar mig om jag verkligen orkar pendla två år till, och det gör jag nog. Jag har en sån underbar klass som jag inte vill byta mot något annat.
 
Har fått lite motivation till livet också. Fotointresset steg under senaste veckan, detsamma med träningspeppen. En annan sak är att jag är otroligt nöjd med mitt utseende och min kropp för tillfället! Det känns otroligt bra. Bloggen kommer nog också att prioriteras nu i sommar. Jag ska vara hemma och jobba heeela lovet, men lite kul ska jag nog ha i alla fall. Kommer nog lägga upp lite instagramkollage (följ mig; awanpa!) och ett inlägg med mina skolarbeten från året som gått som jag är mer eller mindre nöjd med. Ni lär märka.
 
Tills nästa gång - puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: