våren tittar fram

Ströbilder från Söder, som väntat.
 
Hej på er, jag lever. Jag lever ganska mycket för tillfället. För att ge er en uppdatering så har jag haft några stressiga veckor på senaste tiden, i skolan och på jobbet. Jobbade större delen av lovet så har inte riktigt haft tid till att vila, men jag behöver lite fickpengar till England så det gör inte så mycket. Jag har börjat att gymma lite grann och det känns bra att få komma igång med träning igen. Kollade på Oscarsgalan, festat lite, umgåtts med vänner när jag kunnat. Ätit lite för mycket semlor. Igår tatuerade jag mig också, gjorde svinont och jag ska nog lägga upp ordentliga bilder på det senare. Är sjukt nöjd och stolt över mig själv.
 
Där har ni ett litet hum om hur jag har det för tillfället, uppdaterar mer sen. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: