maj maj måne

Mitt liv är ganska stressigt just nu och därför har bloggen legat ganska långt nere på min prioriteringslista. Eftersom jag i princip inte har några nya bilder att bjuda på i och med brist på inspiration tänkte jag att vi kunde kolla på vad jag bloggade om för ett år sedan.
Min syster provsminkade mig inför balen. Skeva ögonbryn hade jag där. Inte för att de egentligen är så mycket bättre idag men ändå.
Det var Pridefestival i Eskilstuna. Skev redigering på bilderna men det var en rolig helg! Nästa helg är det dags igen och jag är ganska taggad. Bilderna har jag bara tagit ur arkivet och därför är bredden som den är, jag är för lat för att fixa någonting annat ;)
 
Nästa vecka är det bara tre skoldagar, stressiga är dom dessutom. Men ja, ännu en långhelg är runt hörnet och sedan är det slutspurt mot sommarlovet. Ska försöka att uppdatera lite bättre, kom precis på att jag inte berättat om min tripp till Jönköping för ett par veckor sedan, eller min valborg. Haha. Det tar jag nästa gång. Tills dess - ta hand om er!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: