florals in london pt 2

I söndags kväll kom jag hem från England, tog mer eller mindre hela dagen för mig att komma hem. 4:30am gick bussen från Oxford till flygplatsen, då har jag i princip precis kommit tillbaka från en dagsutflykt till London. Jag har i alla fall haft det jättebra, inte fotat särskilt mycket (tagit typ 50 bilder med kameran under hela resan, illa!) men ätit och umgåtts desto mer med Bella. Här har ni ett par bilder från Covent Garden i alla fall. Ska försöka utveckla resan lite mer senare, men är för tillfället helt jävla slut efter ett par hektiska skoldagar. Svårt att komma in i rutinerna igen, att gå upp tidigt för att hinna med tåget och att öva in mina sovstunder på just tågen. Snart kommer Oscar hit och fikar, det ska bli mysigt! Tills nästa gång, kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: