skogskyrkogården

I torsdags var jag och Hanna på Skogskyrkogården och skulle fota inför en skoluppgift som handlar om arkitektur. Meningen är att vi ska redigera på samma sätt i skolan sen, alla vi i klassen alltså. Tycker att det är så himla tråkigt. Ett av stegen är dock att göra bilderna svartvita, och där vill jag liksom stanna i redigeringen. Föredrar bilderna såhär.
 
De första två veckorna i skolan för mig har varit hektiska. Har knappt hunnit med något mer än att vara i skolan och sitta på tåget. Kommer förhoppningsvis in i det ordentligt snart, gäller att hitta luckor att varva ner på. Ska försöka att ta tag i bloggandet ordentligt nu när jag har någorlunda inspiration och lite bildmaterial.
 
Jag har en massa roligt på g, bland annat med elevkåren och kulturföreningen Crescendo! Får berätta mer om det senare, nu ska jag redigera ännu fler bilder och lyssna på Led Zeppelin. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: