hej igen!!

Sen sist har det kaosat ganska mycket i mitt liv. Jag klarade en vecka på NTI, inte mer. Min magkatarr kom tillbaka i måndags efter att ha blivit så arg på hela miljön och jargongen som finns i den skolan. Inte konstigt att det går så få tjejer där, när både elever och lärare ser ner på kvinnor :-) har alltså varit hemma sedan dess med magont. Inte värt det. Hoppas på att kunna få börja på St Eskil asap, men har inte fått tag i varken SYV eller rektor än :-) skönt med tillgänglighet!!!
 
Annars har jag firat fettisdagen med fina vänner, packat det sista ur lägenheten och i onsdags gick det stora flyttlasset med alla möbler till nya lägenheten. Nu har jag sovit två nätter i mitt nya rum och det känns rätt bra! Har fått bra ordning redan, till skillnad från mina syskon. Haha. I vårt nya kök har jag fått ett skåp att ha mina temuggar och Mumin-muggar samt mina typ 10 olika sorters teer, är så nöjd över det ;-) nu väntar de bara på att användas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: