måndag

Efter en helg av handboll och ett kamerainköp så känner jag mig rätt redo för veckan. Idag skulle jag till NTI vid 10 för att lämna in papper och hämta ut min nya skoldator. Sedan dess har jag inte gjort så mycket, ätit lunch och städat och skriksjungit till gamla favoritlåtar. Njuter av att vara ensam hemma alltså. Ska strax gå och posta ett par paket och känna efter om jag ska dansa idag. Let's Moves prova-på-vecka börjar idag och jag har skrivit upp tre kurser sedan tidigare, men vet inte om jag mår tillräckligt bra för det. Är ändå ganska trött.
 
Jag är fortsatt sjukskriven den här veckan men börjar skolan igen på riktigt på måndag! Ska försöka att vila så gått det går och varva med dans och träning. Köpte nya träningskläder i torsdags när jag och mamma var på Erikslund, det ger mig lite mer motivation. Ska också försöka börja med en uppgift jag fick idag som egentligen ska vara inne idag, men min lärare har redan gett mig dispens. Förresten var det riktigt skönt att kunna dra till skolan idag, gick hemifrån en kvart innan jag började. Det är jag ovan med haha!
 
Hoppas att ni får en trevlig vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: