vi lämnar 2015 först

Hej på er, det har gått ett tag sedan sist. Faktum är att jag inte bloggat under varken november eller december, vilket gör att jag har ett litet glapp i mitt arkiv. Men det gör ingenting, för det har det varit värt. Jag börjar äntligen att komma tillbaka från min "undergång" och det känns bra, men jag måste ta det försiktigt. Innan jag tar itu med att önska alla ett gott nytt år vill jag bara sammanfatta mitt 2015 lite för er alla, för det har varit det bästa året hittills för mig.
 
Januari
Jag firade in det nya året med min bästa vän Julia i en rörig lägenhet hos människor jag inte kände men det var jättemysigt ändå. Spenderade några dagar i Malmö med en vild 4,5-åring. Firade min syster som fyllde 20 och fotade henne till en skoluppgift. Samma kväll träffade jag mina nuvarande bästa vänner som i princip räddade mig från att gå ner i skiten totalt.
 
Februari
 Fotade fler skoluppgifter, hängde med mitt nyfunna squad, spelade massor med Magic the Gathering, åt massor med semlor. Bokade tatueringstid, gick på Game of Thrones-utställning i Kungsan.
 
Mars
Tatuerade mig, inväntade våren, köpte fotobböcker på bokrean, kikade på norrsken, besökte Cosmonova.
 
April
Påsklov, jag festade, jag drog till England, vi picknickade firade Bellas 18årsdag tillsammans med hennes vänner genom att hjälpa henne att flytta, äta mat tillsammans och sedan gå ut på en jazzklubb. Picknickade hemma i Eskilstuna igen, våren var kommen. Åkte även till Jönköping för att vara med på Upptakt15!
  So far, so good, right? Tar resten av året i ett annat inlägg, då började det att bli riktigt kul :) kram!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: