travelling

Hej på er, long time no see. Uppdaterar så himla sällan men de senaste två månaderna har bestått utav intensivt studerande och intensivt försökande av att må bra och överleva. Men nu är det över, har mått väldigt bra den senaste veckan och hoppas att det håller i sig. Kan bero på att jag äntligen är klar med alla mina kurser och att jag var i London under helgen.
 
Och innan jag var i London så tog jag ju en tripp till Budapest.
Och sedan Warszawa.
Mm needless to say har jag varit väldigt busy, men nu är det slut på det för på fredag har jag skolavslutning och då går jag ut ettan igen med fullsändiga betyg, igen. Och det känns så skönt. Ska uppdatera er mer med vad som hänt sedan sist senare. Hoppas att ni mår bra, puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: